Shqetesuese

Shqetesuese

Doktoresha pershendetje! Une jam 22 vjec. Kam nje shqetesim dhe do mundohem te te shpjegoj me detaje sepse vertet esht problematike per mua. Para gati 6 muajsh, ne nentor fillova te kryeja marredhenie (pas me shume se nje viti e gjysme). Ne fillim kisha shqetesime te vogla te cilat i mendova si pasoje te faktit qe kishte kaluar shume kohe me pas nga java e dyte fillova te kisha nje irritim dhe shpesh dhe djegie pas urinimit. Ne fund te muajit vura re ndryshime ne sekrecione dhe ne arome . Bera nje analize strish-vaginale e cila me doli shume e paster. Mendova se ishte prishje ose demtim i pH. Pas dy-3 javesh bera dhe nje vizite gjate se ciles doktoresha gjithashtu me tha qe isha e paster por gjithsesi me dha disa ovula (pa ilac, per rregullimin e pH -ginestra ovul, 3 flacon gine tantum per perdorim te brendshem si dhe dy ilace qe mereshin nga goja , fungus) pas kures nuk kisha me shqetesim. Pasi kalova dhe ciklin e atij muaji dita dites fillova te kisha prap nje si irritim te leht por jo gjithmone, ndonjehere ne ca dite ndjeja dhe djegje pas urinimit si dhe aroma u rikthye serisht. Ne keto momente vazhdoj te kem sekrecione te shtuara, te trasha dhe shume te bardha me nje arome te cuditshme dhe ne fund te dites ve re qe ato sekrecione marin nje ngjyre si ne te verdhe. Jm shume e shqetesuar sdi cfare te bej. Qe pas vizites dhe kures un nuk kam kryer me marredhenie seksuale dhe se kuptoj cfare ka ndikuar qe fill pas kures te me rikthehet serisht kjo pasi dhe me higjienen kam qen tejet e kujdesshme .

         

Një koment për “Shqetesuese”

  1. Dr. Premtim Gojani - Gjinekolog says:

    Ju rekomandoj që deri sa të zgjidhet infeksioni, të keni marrëdhnje me kondom.Njëherit shpresoj që gjatë trajtimit, është trajtuar edhe partneri(Nese jo,aty mund të jetë problemi).Dr Premtimi

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Na përcjellni edhe në: